Farge på genser  

43 stemmer

  1. 1. Farge på genser

    • Rød med sort skrift
      13
    • Blå med hvit skrift
      21
    • Brun med lyse brun skrift
      4
    • Velge selv
      5


Anbefalte innlegg

Får vell ta en offisiell avstemning på dette også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

attachment.php?attachmentid=116231&stc=1

 

Bare så dere er klar over det så er det denne "rød"- og blåfargen som vist her som det står mellom.

Rød.... vel, jeg ville heller kalt det burgunder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp derfor har jeg stemt blå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har stemt blå jeg å:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå må dere som vil ha rød steme her da lol

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har avgitt min stemme så ser ut til at vi taper.. :( Men jeg vil mye heller ha den grønne nede til venstre en den blå :P Og da med gull skrift : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at en skikkelig rød genser hadde vært fint, men ikke med svart logo. Desverre er ikke den gnseren vi har å velge mellom rød men burgunder.

Men, er overbevist om at den blåe genseren blir fin med hvit logo! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ser skrift/logoen ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykk på genser blir som følger.

 

Bilde til venstre: Lite på venstre side/bryst

 

Bilde til høyere: Ryggen

Front.jpg

Back2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for de som da ikke skjønte dette kommer genserne til å se ut som følger men med logo fra innlegg over. Farge etter avstemming.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo vært fint å hatt med "kartet" over Mjøsa på ryggen. Med 'VW Audi Club Norwegen' over og stort 'Mjøsa lokallag' under, f.eks.

 

attachment.php?attachmentid=116152&stc=1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan så være det. Men tror om man skal få brodert den logo'n der så kommer disse genserne til å koste langt mer en hva folk er intressert i å betale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HoHo dette blir bra.

 

Når tror det du det blir bestilling??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess, dette blir knallbra!=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne blitt tøft med "mjøs" logoen under skrifta på brystet, men er som du sier Tor, spørs om det kanskje kan bli litt dyrt...

 

men jeg er klar for genser :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo vært fint å hatt med "kartet" over Mjøsa på ryggen. Med 'VW Audi Club Norwegen' over og stort 'Mjøsa lokallag' under, f.eks.

 

attachment.php?attachmentid=116152&stc=1

 

Det der var en kjempebra idé synes jeg! Men stemmer for HVIT genser, selv om ikke det var et alternativ :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke med trykkeriet på mandag ang logo(mjøsa) men siden broderiplatene for kun den lille teksten koster 900kr stk er jeg redd det blir dyrt. Og spørs hvor egnet det er å brodere den logon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser for meg at det kanskje kan bli litt mye, men hva med bare omrisset av selve Mjøsa, evt fylle den med brodering og droppe VW og Audi, da det står i navnet fra før??? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell bare omrisset av mjøsa Anette tenkte på også vil jeg tro. Skal sjekke på mandag. Prisen for platene er en engangs sum så de blir våre til odel og eie. Koster vell ikke mer å få med omrisset da front blir ei plate og rygg blir ei plate. Spørs bare hvor mange sting det blir ekstra, er jo det som stort sett bestemmer prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tenkte bare på omrisse av selveste Mjøsa ja.

 

Men, skjønner ikke helt det med broderingen. Den lille logoen på brystet koster 900,-, å det er en engangssum? Men koster vel noe ekstra å sy den på også? Og de 2 logoene på ryggen kommer da kanskje på rundt 2600,- tilsammen, dvs. 3500,- alt i alt. Pluss kostnadene for genserene? Med litt sponsorpenger så kommer vi langt. Eller er de pengene bare beregnet til t-skjortene?

Vi må jo regne med å betale litt for genserene òg, men kanskje max 500,-

 

Vet ikke hvor mange vi kan regne med kjøpe genseren jeg, sikkert over 30stk.!? Dvs. 15000,- om vi betaler 500,- for genseren. Blir kostnadene på mere enn det? Minus 3500,- for logo broderi, da har vi fortsatt igjen over 300,- pr. genser, å så mye blir de vel ikke kostende?

 

Bare lurer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tenkte bare på omrisse av selveste Mjøsa ja.

 

Men, skjønner ikke helt det med broderingen. Den lille logoen på brystet koster 900,-, å det er en engangssum? Men koster vel noe ekstra å sy den på også? Og de 2 logoene på ryggen kommer da kanskje på rundt 2600,- tilsammen, dvs. 3500,- alt i alt. Pluss kostnadene for genserene? Med litt sponsorpenger så kommer vi langt. Eller er de pengene bare beregnet til t-skjortene?

Vi må jo regne med å betale litt for genserene òg, men kanskje max 500,-

 

Vet ikke hvor mange vi kan regne med kjøpe genseren jeg, sikkert over 30stk.!? Dvs. 15000,- om vi betaler 500,- for genseren. Blir kostnadene på mere enn det? Minus 3500,- for logo broderi, da har vi fortsatt igjen over 300,- pr. genser, å så mye blir de vel ikke kostende?

 

Bare lurer. :)

 

** phu*** ble sliten i hodet bare av å lese dette jeg, men du har tenkt og regnet fælt på dette nå... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Det der ble mye.. Vi betaler for broderi platene som er en engangs sum. Disse blir så lagret til senere bruk. Ha sa at de kostet ca 900kr pr stk og vi trengte to, en til bryst og en til rygg.

 

Brodering betaler vi pr sting som da blir en totalpris inkl genser. Med opprinnelig forslag var det snak om at hver genser kom til å bli solgt for 450kr stk.

 

Jeg skal ta opp med trykkeriet på mandag hvor mye ekstra det blir for en liten mjøsa på brystet under logo.

Skal ikke bli mer for broderiplatene, det blir jo bare flere sting :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er flertall på blå genser med hvit skrift.

Er det ingen mulighet å å velge farge selv nå i første bestilling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi skal gå for samme farge alle som skal ha genser med Mjøsa Lokallag på. Men det er min mening da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at vi burde gå for samme farge !

Nå er mening avgitt..

 

Når blir det bestilling a ? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.