Anbefalte innlegg

Har et problem med 200 nå, tom gangs turtallet er på 1300 rpm men den går jamt , å billen er veldig hakkete å kjøre, kobler jeg av den kabelen jeg har merket med rødt på bildet går tomgangs turtallet ned til normalt, men fortsatt hakkete å kjøre,

 

Har demontert gasspjeldet vaier osv, kan hende jeg har montert feil , er en svart bosch sak på gasspjeld huset lurer på hva den er til når bilen står å går skjer det ingenting når jeg tar av den kabelen, kan jeg ha montert denne plast boksen feil eller noe?

 

3bengine-1.jpg

 

 

kan det vær noe med bensin systemet eller noe har også tatt av alle ledningene til dysene samt bytta tennplugger

 

Noen som vet hva som kan være feil?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ut av problemet etter noe søking på nett, den bosch saken (tps throttle position sensor) sto feil plasert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ut av problemet etter noe søking på nett, den bosch saken (tps throttle position sensor) sto feil plasert

 

hvordan kan denne stå feilplassert ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan kan denne stå feilplassert ?

hvis du vrir den litt så slår ikke microbryteren inn når den er på tomgang og dermed vil ikke tomgangsmotoren virke på tomgang.

Nå spjellet lukkes skal du høre et lite klikk fra TPS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er fikset:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.